torsdag 23 juni 2011

Snart midsommar...

Undrar hur den här midsommaren kommer att bli? Om det fortsätter att regna så här så blir det väl till att sitta inne och äta imorgon. Den traditionella dansen runt stången skulle kunna bli väldigt intressant. Tänk er hela tjocka släkten, lite lätt bedrövade, klädda i regnkläder och storstövlar som sjunger små grodorna för full hals... Även om jag faktiskt gärna skulle vilja se det, så hoppas jag verkligen att vädret blir roligare än så här. Det fullkomligt öser ner här ute i skärgården och det blåser lite väl friskt idag för min smak.

Vet att jag lovade att rapportera hur plåtningen gick. Den gick super, men själv hann jag inte ta en enda bild. Nej, nu måste jag skynda mig på om jag ska hinna allt som står på agendan för dagen!

Vi hörs snart igen :-D

Lite godsaker muntrar upp en dag som denna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar