måndag 4 juli 2011

Fönstershopping

Hej mina vänner! Idag har jag varit inne hos Anne på Tygfönstret i Norrtälje. De säljer hela Frank&Poppys kollektion och idag var det dags att skylta om fönstret med lite nyheter. Det är alltid lika roligt att jobba med varuexponering och roligast är nog att se alla fönstershoppares reaktioner när man håller på! Norrtälje är en riktig sommarstad och nu i semestertider så är det väldigt mycket folk i rörelse. Blir det lite halvdåligt väder uppe på det så blir det trångt och mysigt i butikerna, det vill jag lova!

Den alltid så flitiga Anne lägger en sista hand på skyltningen

Det blev lite kalaskänsla på skyltningen och då passar ju ett förkläde alldeles utmärkt!

Jag tror att skyltningen gick hem hos fönstershopparna för det såldes kuddar nästan direkt när vi var klara! :-) Ni ser hela fönstret här, med lite härliga reflektioner i glaset (hmm...). Om man bortser från den mindre bra fotografen, det vill säga jag själv, så blev det väl himla bra? Hon är bra duktig den där Anne. :-)

Skyltningen i sin helhet

Blinka och Lambert - det är en kärlekssaga...

Imorgon ska vi förgylla fönstret med lite tygtavlor också. Det är ju så roligt att skapa sin egen tavla! Har ni börjat än?

Kram på er :-)

1 kommentar:

  1. Det blev jättefint. Kom precis hem från Norrtälje så jag har sett det "live". Mycket snyggt!

    SvaraRadera