måndag 25 juli 2011

Personliga doppresenter

Hej mina vänner! Nu har jag haft ett litet avbrott i mitt skrivande igen och det vill jag be om ursäkt för. Det är väl märkligt att dagarna går fortare i semestertider...
Vi har varit på dop i helgen och då passade jag på att slänga ihop lite mer personliga presenter till lilla Gustav. Tavlan är gjord av vårt motiv Grållen singel, där jag skrev födelsedatum på traktorn. Sedan gjorde jag ett flaggspel där jag sydde fast namnet som applikationer. Inte ett jättekul terapiarbete, men resultatet blev mycket bra tycker jag. Presenterna blev faktiskt en succé! :-)
Så, ska ni på dop så gör något eget - något personligt. Ett flaggspel som det här kan ju faktiskt pryda kalaset i många år framöver...

Lycka till! :-)

Doptavla, personligt flaggspel och Grållenkuddar  till dig lilla Gustav...

3 kommentarer:

  1. Gustavs mamma kan intyga att presenterna var väldigt uppskattade och ännu finare i verkligheten. Du är verkligen duktig på det du gör! Kram

    SvaraRadera
  2. Gillar verkligen dina traktorer och stjärnor. Har nämnt om dem i min blogg: http://blogg.mama.nu/tokmamman/2011/07/31/kahkatraktor/

    SvaraRadera
  3. Tack Camilla, alltid trevligt med lite uppskattning! Blogga på... :-)

    SvaraRadera