tisdag 30 augusti 2011

Bygga monter - ett heltidsjobb

Godkväll mina vänner. Idag är det en mycket trött kvinna som försöker sig på ett inlägg. Jag har ägnat de två senaste dagarna åt att bygga monter till Formex som börjar på torsdag. Hjälp, vad jobbigt det är! Igår la vi in golv och satte ihop alla möbler. Det var även meningen att jag skulle måla montern då, men jag hade fått fel kulör. Arg blir man då! :-( Det ledde givetvis till att jag fick starta den här dagen med att byta färg och måla allt idag.
Anne och jag har slitit hårt hela dagen och det är faktiskt nästan helt färdigt, till och med granen står på plats! Nu sitter jag på färjan och är alldeles snart hemma. Åhh, vad jag längtar efter min säng!

Godnatt och sov gott, vi hörs imorgon igen!

Förberedelser...

Bord med F&P's historia, foten i bakgrunden ska bli svart

Vår gran. Blev den inte fin? :-)

2 kommentarer:

  1. Vad duktiga ni har varit! Det ser ju redan jättebra ut! Det kommer gå strålande på mässan! Kram Charlotte

    SvaraRadera
  2. Vad fin granen blev! Och tack för den fina kudden och "kulan" med grållen på!

    SvaraRadera