onsdag 17 augusti 2011

Dags att klä granen?!

Ja, nu tror ni väl att jag blivit spritt språngande galen, men det är faktiskt sant. Vi på Frank&Poppy ska vara med i julgransparaden på Formex. Vi ska alltså klä en gran precis som vi vill och så utlyser de en tävling. Den stora utmaningen här blir ju att vi inte har något julgranspynt i vårt sortiment, oops! .-) Men då får vi bli så där vansinnigt kreativa och göra något utav det vi har. Med lite tyg kan man komma långt...

Jag har en lite lösryckt idé, men skulle faktiskt behöva lite hjälp. Nu drar vi igång en snabb tävling tycker jag! Gå in på vår sida på Facebook och ge förslag på vad vi ska hänga i granen. Det behöver inte vara färdiga produkter ur vårt sortiment, utan prylar som andas lite jul och som lång väg utstrålar Frank&Poppy. Vad säger ni, är ni med? Bästa förslaget vinner en valfri kudde!

Var kreativa och lycka till! :-)

Här kommer lite inspirationsbilder. En bokgran kanske vore nåt i år?

Fashionabla granar med hög trendfaktor

Klassiskt... åhh, vad mycket jul!



Kanske inte helt lyckat, eller vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Hej! Jag har inte Facebook, men mitt tips är ett långt flaggspel av Blinka-tyget. Vimplarna ska vara mindre än vad de brukar vara. I granen kan även hängas mini-kuddar. FrankandPoppy-produkter i hela granen och allt är i miniversion! :-) Tror det skulle bli väldigt fint! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack för superbra tips! Minikuddar är ju helt fantastiskt bra. Mer Frank&Poppy kan det ju inte bli. :-)

    SvaraRadera
  3. Jag vill bara säga att jag älskar eran kollektion av pudelkuddarna, har två st hemma som är alldeles för fina att vara i soffan så dem står snyggt på en hylla :)

    SvaraRadera
  4. Tack Elin, vad roligt att du tycker om våra små pudlar. Men, visst kan du ha dem i soffan, de tål en hel del. Tro mig, jag vet, jag har barn...:-)

    SvaraRadera