fredag 14 oktober 2011

Första dagen lider mot sitt slut

Nu har vi snart klarat av vår första dag på UnderBARA BARN. Det har varit en toppendag med massor av kunder och massor av härliga barn! Jag har stått själv i montern hela dagen, så det var tur att jag fick ett proffsigt inhopp av systrarna Orsberg/Elfving för en snabb lunchbreak. Tack, ni var fantastiska! ;)
De här systrarna kan verkligen sälja, så vi får nog hyra in dem i fortsättningen. Vad säger ni tjejer, är ni med nästa år?
Nu blir det till att åka hem och fredagsmysa med familjen och imorgon fyller vi bilen med nya varor för ännu en dag på mässan. Hoppas vi får se så så många av er som möjligt under helgen!

Kram på er!

Världens sötaste Gustav poserar vant framför kameran

Han var också med och sålde Frank&Poppy

Anna - vår nya supersäljare ;-)

Anna, Charlotte och Gustav ser nöjda ut efter deras arbetspass

... och det var vi också! Här behövs det påfyllning!!!

3 kommentarer:

  1. Linda Johansson i Sollentuna14 oktober 2011 kl. 18:13

    Hej!
    Vad kul det var att få se produkterna idag. De var faktiskt ännu finare i verkligheten! Jag är så nöjd över mina inköp! :-)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Tycker du säljer så fina produkter så jag är gärna med nästa gång och hjälper till så gott jag kan! Kram Charlotte

    SvaraRadera
  3. Åh, så himla fina grejer ni har! :-)

    SvaraRadera