tisdag 11 oktober 2011

I´m back!

Nu har jag äntligen kommit upp ur sängen igen efter en influensa som varit en nära-döden-upplevelse! Fy, jag avskyr verkligen att vara så ynklig att jag knappt orkar gå till toaletten och tillbaka till sängen. Ja, nu är jag i alla fall tillbaka och jobbet ligger snällt och väntar. ;) Tänk om det vore så väl att någon annan snäll och omtänksam person gick in och skötte allt när man själv är oförmögen till att klara av det. Vilken dröm det vore, tycker ni inte det?

Nu är det definitivt nedräkning inför mässan som startar på fredag. Jag säger det igen - om ni inte varit på UnderBARA BARN förut, GÅ NU! Det finns massor av aktiviteter, information och självklart shopping för både gravida och för de som redan har barn. För alla er som har någon form av smartphone så har mässan tagit fram ett särskilt erbjudande... Vad kan det då vara? Jo, om ni checkar in via er smartphone så finns det 10 företag på mässan som ger er ett alldeles speciellt erbjudande. Frank&Poppy tog givetvis tillfället i akt att vara med, men erbjudandet är hemligt. Det får ni komma till vår monter för att ta reda på. ;) Monter C07:38 - där finns vi hela helgen. Hoppas vi ses!

Kuddar och lampor har vi med oss...

... och förkläden så klart!

Det och mycket mer erbjuder vi till mässpriser ni inte kan motstå! ;)


psst, för mer info om det här senaste erbjudandet - gå in på UnderBARA BARNs facebooksida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar