onsdag 19 oktober 2011

Pyjamas med traktorer

Hej mina vänner. Jag tänkte börja med att berätta för er att jag förmodligen har världens sötaste son. I fredags när jag stod på mässan, så fick jag ett mms. Det var en bild på en liten svart låda med F&P nya klädlogga plus texten sylåda. som meddelande skrev han; Hej mamma, tycker du om lådan?
Älskade vän! Han har alltså gjort ett syskrin till mig på träslöjden, hur underbart är inte det?! Man måste nog ha gjort någonting rätt som mamma.:-)
 

Idag tänkte jag även släppa den första produktskissen från "Wish Upon a Star". Vi startar med en liten babysuit med traktorer. Den är gjord i 95% bomull och 5% lycra och finns i storlek 50 - 68. Är den inte helt underbar? Nu är det bara att vänta, snart är de här...

Kram
Grållen babysuit - första tjuvtitten på Frank&Poppy Clothes

4 kommentarer:

  1. Den där lilla ungen är så gullig så det är inte klokt! Han måste tycka väldigt mycket om sin mamma. Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas det kommer något i klädväg med traktorer på i lite större storlekar för tyvärr får jag inte på sonen storlek 68 längre =(. Annars verkar det vara mycket fint som kommer!

    SvaraRadera
  3. Visst gör det det! Babysuiten kommer faktiskt även i storlek 74 och 80. Sen kommer det långkallingar med traktorer och de finns i storlek 62/68 - 122/128. Så håll ut Anna. :-)

    SvaraRadera