torsdag 3 november 2011

Familjefest!

Idag har jag haft möte med min mönsterkonstruktör och gått igenom en massa nya spännande produkter! Tänk vad roligt det kan vara att titta på en plotter som skriver ut mönster på våra plagg! Kände mig som ett barn på julafton. ;-) Vårens kollektion är riktigt bra om jag får säga det själv och det ska bli fantastiskt roligt att lansera den i början av nästa år. Kläder är väl bland det roligaste som finns?! Det skulle väl vara inredning då som skulle kunna ligga på samma plats... ;-D


Som jag berättade sist så har jag varit i Norrköping och lämnat mina barn hos mormor och morfar. Då passade vi även på att hälsa på min systerson och hans lilla familj. Hur härligt som helst! ;-) Lilla Nathaniel är som en dröm och det var riktigt mysigt att se "lilla" Bazze (läs jag har lite svårt att inse att åren springer iväg...) ta hand om sin lilla kille.
Lilla Nathaniel får hjälp av mamma att hålla balansen


Hur söt som helst!


Poppy kramas med sin kusin Bazze

Här har lilla jag somnat hos mamma Camila

En mycket stolt pappa! Och jag, moster till pappan och gammelmoster
till Nathaniel (!) är så stolt så jag nästan spricker!!!


Bröderna brothers - Bazze och Robin - mina ögonstenar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar