fredag 30 december 2011

Gott Nytt År!

Nu har det gått ännu ett år, men vilket underbart år det har varit! :-D
Idag tog jag emot den första leveransen med tröjor - oj vad spännande! Tog lite snabba kort på sonen som dök ner i lådorna... Det ska bli såå kul att ta ordentliga bilder på allting. Vi har en prelbokad fotografering nästa vecka, sen kör vi så det ryker. Hela kollektionen lanseras i januari och vi har massor av nya modeller på gång. 2012 kommer att bli fantastiskt - det känner jag på mig.
Ha en riktigt härlig nyårsafton, så hörs vi nästa år! (lika tråkigt skämt varje år, men, men.. )

Kram

Han hade ju inte fixat håret, så jag fick absolut inte ta med
huvudet. Börjar bli lite fåfäng tror jag... :-)

Den grå blev helt klart hans favorit!

1 kommentar:

  1. Vad snygg! Vilka storlekar kommer den där att finnas i? Färger? Pris? GOTT NYTT ÅR! Och tack för en trevlig blogg. Tycker det är dåligt med kommentarer här så jag lovar iallafall att kommentera oftare nästa år. Några fler? Kram Lotta

    SvaraRadera