onsdag 7 december 2011

Lucka nummer 7


Jag vet att ni är många som längtat efter just den här luckan! Idag gömmer sig en av våra mest populära produkter bakom nummer 7 - missa inte det... :-D

Ja, kompisar. Det är med stor möda jag skriver detta inlägg idag. Mina armar värker och jag har kramp i hela kroppen. Jag skulle ta ett pass på gymet igår - ett styrkepass var det tänkt. När jag anländer till mitt gym så är det passet inställt och ett annat hade satts in - PULS. Ja, men det verkar ju kul, jag har ju alltid haft bra kondition... Jo du, den där bra konditionen var ett tag sedan!!! Jag kan bara säga att jag har inte varit så slut på väldigt länge och jag har träningsvärk i hela kroppen. Jösses, tror nog att det behövs lite mer kontinuerliga besök på gymet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar