fredag 9 december 2011

Lucka nummer 9


Randigt är alltid rätt! Det är vårt motto och det är något som jag verkligen står för personligen. Den här kudden är tidlös och framförallt - den passar alla åldrar! Ett julklappstips kanske...

Jag sitter och tittar ut över ett mörkt hav nu på morgonen. Det blåser så man tror att huset ska lyfta. Det som förundrar mig är hur alla dessa färjor till Åland och Finland bara går och går... Det kan inte vara en särskilt trevlig upplevelse att vara ute på sjön idag. Nej, fy! Jag tycker att det känns sådär kul att åka vår bilfärja 800 meter när det blåser så här mycket. Tänk er då hur det blåser mitt ute på Östersjön!!! Hemska tanke - ett iskallt blåsigt hav är inget som lockar mig i alla fall...
Det är dags för den riktiga vintern att göra entré - tycker ni inte det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar