söndag 22 januari 2012

Vi är på Formex just nu...

Åhh, vad länge sen det var jag skrev ett inlägg här på bloggen! Det är lite galet just nu ska ni veta. :-D
Det är Formex den här helgen och det är lite tidskrävande skulle man kunna säga utan att överdriva det minsta. Idag är det sista dagen och jag börjar känna mig lite mör i både huvudet och kroppen. Att stå på mässa är vansinnigt roligt! Det är så härligt att träffa våra återförsäljare och få in nya återförsäljare i vår lilla F&P-familj känns fantastiskt spännande. Det har varit stort intresse för Frank&Poppy Clothes, vilket är superkul förstås! :-D
Nej, nu måste jag faktiskt göra mig i ordning om jag ska hinna in till mässan i tid. Här får ni lite bilder från vår monter...

Kram på er kompisar
Ny kudde till spjälsängen! Kommer i butik snart...




Montern när den blev helt klar - mycket behagligt att ha ett ordentligt
bord att sitta vid

Här ser ni montern i sin helhet. Hur snygg blev inte sängen i svart?!

2 kommentarer:

  1. Det ser väldigt inbjudande och snyggt ut! Kul att ni har ändrat monterns utseende sedan Underbara Barn-mässan. Kommer ni att vara med på fler mässor för allmänheten snart?

    SvaraRadera
  2. Tack för de fina orden! Nästa konsumentmässa blir nog UnderBARA BARN i höst - hoppas vi ses då! :-D

    SvaraRadera