måndag 12 november 2012

NU BRYTER VI TYSTNADEN!

Hej mina kära vänner!

Det har varit väldigt tyst på bloggen här under en lång tid. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Det har varit en tung period privat med sjukdomar och dödsfall i familjen, men som ni vet så fortsätter livet sin gilla gång för oss som är kvar. Jag behövde lite tid off, men nu tycker jag att vi kör igång igen.

Som ni kanske vet så var vi på UnderBARA BARN i oktober och det blev en supersuccé! Tack alla ni fantastiska kunder som kom förbi vår monter! Puss och kram!

Nu har vi siktet på FORMEX där vi kommer att lansera alla vårens nyheter. Jag lovar att lägga upp lite bilder här på bloggen lite längre fram. Flera nya koncept på HOME och det blir vansinnigt snyggt - tycker i alla fall jag! :)

Vi hörs snart igen med nya spännande upptåg...

Kram kompisar

Min underbara dotter i en av vårens klänningar..

...och här är sonen i en ljuvlig cycle hood.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar