torsdag 6 november 2014

I'M BACK!


Oj, oj,oj vad länge sedan det var jag gjorde ett inlägg nu. Nästan ett år sedan såg jag. Men nu blir det ändring för jag är tillbaka!=)
Som vissa av er kanske redan märkt ( vilket ni självklart redan gjort...) så har vi under en längre tid haft problem med betalningsförfarandet på vår sida www.frankpoppy.com. Nu är jag faktiskt på g att lösa det! Inom ett par veckor så kommer allt att flyta på med ny sida och massor av roliga erbjudanden inför julhandeln. 

En ganska grå och trist torsdag som denna så tycker jag att vi vilar ögonen på lite härliga bilder från vår kollektion New England som finns i butiken.

Stor kram


Poppy bedding med Grållen kudde - underbar kombo om ni frågar mig!

Poppy kudde i canvas med broderad logo i svart..

Poppy finns i flera färger och både till spjälsäng och enkelsäng - allt är OekoTex och fritt från farliga kemikalier.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar