lördag 28 mars 2015

REA REA REA

Nu drar vi igång vår största REA någonsin! HOPE är på väg hem och då tänkte jag att vi skulle ta och tömma det sista som ligger på hyllorna från New England Classic. Det här är en REA som heter duga kan jag lova. Vad sägs om kuddar för 100 kronor, kuddfodral för 50 kr och bäddset till spjälsäng för endast 150 kronor?! Det är galet, men det här är också något som jag tycker är väldigt roligt. Alla år när jag jobbat i butik så har nog förberedelserna för stora reor varit ett favoritmoment. Det blir fart och fläkt och kunderna är såååå nöjda med sina klipp. Det här är såklart något som jag också vill erbjuda er, så missa nu inte det här mina vänner. Bättre än så här kan det nog inte bli... =) Men vänta nu inte för länge, för det är inga enorma mängder som ligger och väntar direkt. Vissa produkter finns det så lite som 10 stycken kvar av. Skynda och fynda! =)

Stor kram och ha en fortsatt trevlig helg!


Frank bedding, Grållen baby blanket plus kudde, Nova kuddar

En liten close up på samma produkter som föregående bild =)

Här skymtar Poppy bedding i rosa bakom det urfina Swanprintet som kommer i flera utföranden under 2015...

New England - ränder och stjärnor! Love it!

Våra älskade traktorer - 100 kronor styck är galet och utan innerkudde så är priset alltså 50 kronor. Yeay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar