torsdag 9 april 2015

HOPE är snart hemma!

Nu är det faktiskt inte långt kvar! Som jag har längtat efter den här kollektionen. Månader har gått och nu är det bara veckor kvar!!! =) Det finns så mycket fint och det är en väldigt speciell kollektion för mig. Som jag tidigare nämnt så är den dedikerad till min syster och min mamma som gick bort förra året. Även om jag inte direkt tror på ett liv efter döden så är det ändå en oerhört trygghet att tänka att de kanske ser vad jag gör ändå. Förstår ni vad jag menar? Allt jag gör som jag vet att de tyckte att jag var bra på och som gjorde dem stolta är den bästa bearbetningen för mig. Varje gång jag får beröm eller en fin kommentar så tänker jag, Åh jag måste ringa.... Men, det går såklart inte. Då tänker jag istället på hur de skulle ha reagerat och då blir jag alldeles varm i hjärtat. Min älskade mamma och min älskade syster - HOPE är för er!
Massor med kärlek till er alla!


Swan bedding, World Map poster, Swan cushions....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar