torsdag 25 augusti 2011

Det är jag som är Louise...

Ja, nu tänkte jag att det faktiskt är dags att presentera mig ordentligt. Jag heter som ni kanske redan vet Louise och jag driver Frank&Poppy. Jag är 37 år (hjälp, var tog alla år vägen?) och bor på en ö i skärgården tillsammans med min man och våra två barn. Jag har alltid älskat färg och form, så det är lite av en dröm att äntligen våga starta upp något eget. Fast lite läskigt är det också förstås...

Vad har jag gjort innan Frank&Poppy?
Jo, jag har utbildat mig till dansare - long time ago... Slutade helt med dansen när jag var runt 25 då jag tröttnade på att alltid ha ont i kroppen. Jag hade några elaka skador som inte ville ge med sig. Sånt är livet...
Jag har jobbat många år i butik och nu har jag också en magisterexamen i ekonomi. Det var inte alltid helt lätt att plugga på Universitetet när man som jag var över 30 och hade två små barn. Det här med att gå ut och fira efter tentorna blev liksom inte riktigt av. Sen hade jag ju en bit hem också, sisådär en 10 mil. Men allt går om man bara vill, eller vad säger ni? :-)

Det var en kort presentation av mig själv, vi hörs imorgon igen!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Roligt att du berättar lite mer om dig själv! Fin bild var det också. Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta! Ja, Sara är fantastisk på det hon gör. Det tråkiga är att alla andra bilder man har på sig själv plötsligt förefaller som mindre bra... :-)

    SvaraRadera