onsdag 24 augusti 2011

Lambert in real life

Godkväll mina vänner! Idag blev det ett lite senare inlägg för vi har varit på en liten tillställning på dotterns skola. Nu är vi igång igen! :-) Det var riktigt trevligt, vi grillade lite och en del av barnen badade. Jag hoppade över badet idag, nu tror jag att jag väntar till nästa sommar faktiskt. Trevligt var också att vi mötte Lambert med kompisar. Ett av fåren var svart och vit, vilket inspirerade mig till att göra en variant av Lambert till våren... Vi får se, men kolla in bilden. Såå söt!

Fotograferingen igår gick ganska smärtfritt. Det är ju rätt avslappnat när man känner fotografen. Hoppas att jag får de fixade och klara under morgondagen. Lovar att lägga upp några. Tänkte att det kanske vore på tiden att presentera mig ordentligt... :-) Nu ska jag nog slå mig ner i soffan och titta på Fångarna på fortet.

Ha en trevlig kväll

Coolaste fåret, kolla de ögonen!

Visst vore det läckert att få in ett svart/vitt får här? :-)
Poppy älskar djur och fåren var inget undantag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar