tisdag 9 augusti 2011

Saltstänkta dagar

Godkväll mina vänner. Sitter och tittar på sommarens bilder och inser hur bra vi faktiskt har haft det. Nu menar jag inte att det kommer som en chock, men när man är mitt uppe i allt så tar man liksom dagarna för givet. För oss är det självklart att vara nere vid vattnet så fort vädret tillåter och det är ju oerhört lyxigt! Nu ska det ju även tilläggas att det inte är riktigt lika charmigt nere vid bryggan mitt i november i snålblåsten. Så är det med skärgårdslivet! :-)

Nu har mannen börjat jobba och barnen börjar skolan nästa vecka och då är allt som vanligt igen. De saltstänkta dagarna blir ett minne blott, men det är då det värmer att ta fram alla härliga bilder...

Godnatt och sov gott

Frank gör sig redo för att åka ring efter båten...
... men Poppy sitter hellre och tittar på :-)

Frukost på en liten klippa utanför Blidö

Frank är ute och trotsar vågorna igen 

Mina underbara barn på väg till Högmarsö krog för att äta middag

1 kommentar: