onsdag 10 augusti 2011

En helt vanlig onsdag

I morse var det tufft att komma upp ur sängen, fy vad trött jag var! Jag har så svårt att komma i säng på kvällarna. Det är en sak att man sitter uppe och jobbar sent, men att man sedan ramlar ner i tv-soffan framför någon urusel sommarrepris som slutar runt halv ett - det är väl inte så smart?! :-(
Igår var det en gammal rulle med Bruce Willis på 4.an och den var inte ens särskilt underhållande. Nej, nu är det skärpning. Ikväll ska i alla fall jag gå och lägga mig tidigt.

Den här onsdagen ser inte ut att bjuda på några överraskningar, utan det blir förmodligen en helt vanlig onsdag fylld med arbete med några avbrott när barnen blir hungriga. :-) Jag måste även passa på att förklara varför vi inte lagt upp bilder på våra flaggspel i butiken. Det blev några missöden med de bilderna, men nu är det på gång igen. Sara är flitig, så det dröjer nog inte länge nu...
Ni ser de båda färgerna på bilderna här. De är ca 250 cm långa, det är nio vimplar på varje flaggspel och priset är 249 kronor.

Vi hörs imorgon!



Blå multi - marin, blå, grön och turkos

 
Röd multi - röd, rosa, lila och turkos


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar