onsdag 28 september 2011

NY LAYOUT

Som ni kanske ser så har vi ändrat utseendet på bloggen. Jag skulle så gärna vilja säga att det är en del av vår grafiska profil vi arbetar med nu inför lanseringen av Frank&Poppy Clothes. Sanningen (läs den mycket pinsamma och förnedrande vekligheten) är tyvärr lite mindre kvalificerad om man säger så... jag skulle göra ett inlägg tidigare idag och då var det någon uppdatering eller kanske mer som att prova det nya utseendet... Jag, som inte alltid är bästa kompis med min dator, tryckte på knappen och vips, så var alla mina inställningar borta! Men, hjälp hur värdelös får man egentligen vara?!!

Ja, därför har jag nu tillbringat lite mer tid än vad jag har att tillgå med att försöka återupprätta Frank&Poppys heder med en anständig layout på vår blogg. Själv tycker jag faktiskt att det blev ganska okej!

Nu - dagens agenda. Jag tänkte be er om en sak, nämligen att berätta för oss vilka av följande produkter ni tycker att vi ska ha som oktobers kampanjerbjudande. Är ni med på det? Hoppas det. De produkter vi väljer mellan är Blinka metervara 199 sek (299) och Blinka singel kudde 249 sek (349). Kommentera eller maila vad ni tycker!

Blinka singel kudde svart

Blinka singel kudde rosa

Blinka röd multi

Blinka blå multi

Kram på er kompisar!

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Ta Blinkatyget, det har jag väntat på!

    SvaraRadera
  3. Annelie Mårtensson28 september 2011 kl. 14:17

    Åh, jag skulle vilja ha den rosa stjärnkudden. jag håller på kuddarna!
    ha en bra dag

    SvaraRadera
  4. Kul att ni svarar så snabbt! Erbjudandet kommer givetvis att gälla BÅDA färgställningarna på tyget eller ALLA färger på kuddarna.

    SvaraRadera
  5. Blinka kuddarna!!! De vill jag ha.mvh Frida

    SvaraRadera