tisdag 4 oktober 2011

Dagens ros

Idag vill jag börja med att ge en ros till alla fantastiska människor som ser till att de problem som finns blir lösta. Det är så härligt att det ibland kan vara så enkelt. Tusen tack till er alla! ;)


I lördags var vi ute och åt skaldjur och hjälp vad gott det var. Det är lite farligt när det är buffé. På något sätt så äter man lite mer än man borde just bara för att man får det. Helt galet egentligen. Hur som helst så åt vi tills det tog stopp och sedan fortsatte vi hem till våra vänner där vi satt som fyra pösmunkar. I söndags tog vi en tur förbi IKEA innan vi åkte hem, min man tycker ALLTID att det är lika kul! ;) Nej, han fungerar som de flesta män gör, dvs det ska gå väldigt fort när man är på det stora varuhuset. Jag har insett att jag nog ska åka själv i fortsättningen så att jag har tid att titta på allt utan någon som flåsar en i nacken. Vi fick i alla fall med oss en kasse med smått onödiga saker, vilken tur...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar