onsdag 5 oktober 2011

Nu kom ångesten!

Som jag skrev härom veckan så jobbar vi intensivt med att ta fram en ny grafisk profil för att få in den nya linjen Frank&Poppy Clothes. Jag nämnde också hur velig jag kan vara när det handlar om att ta ett slutgiltigt beslut. (kanske något man ska jobba med, hm...)
Nu, idag, slog det mig att vi inte alls är helt klara! Innan helgen måste jag bestämma mig och det känns inte alls bra. Ska våra hang tags fortfarande vara svarta eller ska vi göra de vita som etiketterna i kläderna? Ska vi göra de svarta till HOME-delen och vita till CLOTHES-linjen? Det hade varit mycket bättre om de sagt att nej, nu är det försent att ändra...
Det är inte klokt att man kan haka upp sig på sådana här små, små saker, men ska det bli bra så kanske  lite velande ingår i processen... Vi får hoppas att det är så, det låter ju ganska bra i alla fall! ;)
Ja, det är väl bara att jobba på. Jag får helt enkelt återkomma om hur denna historia slutar efter helgen. Ha en härlig fortsatt onsdag!

Kram
Nuvarande hang tag i svart


Etikett till nya linjen Frank&Poppy Clothes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar