måndag 31 oktober 2011

Vinterns coolaste babysuit!

Ny vecka - nya utmaningar! Jag förstår att ni undrar när den här kollektionen är tänkt att komma hem, eftersom vi ständigt skriver om några veckor...
Sanningen är den att vi har fått byta leverantör mitt under pågående produktion, då jag inte ansåg att den första leverantören levererade den kvalitet vi står för. Tror ni att jag fick lätt panikångest?!!! Helt korrekt uppfattat - det fick jag. ;-D
Som tur är så har vi en annan leverantör som är gudomligt bra! De tog snabbt över produktionen, så nu är vi på rätt väg igen. Ska man lansera en ny linje så är det väl lika bra att göra det med buller och bång och lite drama gör ju allt så mycket mer intressant! Eller?!! ;-D
Konsekvensen av detta byte är ju givetvis en försening på ett par veckor. Farfarströjor - i två olika modeller - samt den här coola babysuiten i svart och vitt anländer i slutet av november. Det har vi fått klartecken på! Sedan ramlar resten in strax därefter, så vi hinner julshoppa - don´t worry!

Får vi presentera - babysuit Neil Jr! Coolaste dressen till de små i svart och vit bomull/lycra. Snart så...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar