tisdag 8 november 2011

PUDELYRA

Nu längtar jag efter julen! Gör inte ni det? Tänk vad härligt när man får dricka glögg, umgås med nära och kära och bara vänta... Jag är nog som barnen, för jag tröttnar liksom aldrig på den här högtiden. Det är tex helt underbart tacksamt att julpynta - allt blir såå mysigt! För visst är det lite härligt ändå att hänga upp de där julstjärnorna i fönstren? Tända ljus överallt och på toppen av allt klä granen, som alltid har minst en ny prydnad varje år. :-D Jag lovar att jag ska lägga upp bilder på vår gran i år.

Ja, vi tänkte i i alla fall tjuvstarta lite med våra specialerbjudande inför julen redan nu. Det har nämligen blivit total PUDELYRA i butiken - hela serien säljs nu till 50% av ordinarie pris!!! Det är helt galet, men helt sant. Så, har ni nu gått och trånat lite extra efter den där taklampan så är det precis nu ni ska passa på...

Taklampa 1099 kr nu 550 kr
Lampskärm 349 kr nu 175 kr
Kuddar från 349 kr nu från 175 kr
Metervara 299 kr nu 150 kr



2 kommentarer:

  1. Jo, jag längtar också till julen! Är det inte dags för några smarriga recept??
    Kram

    SvaraRadera