onsdag 9 november 2011

Fler erbjudanden...

Som jag nämnde igår så längtar jag efter julen och det är skönt att höra att jag inte är ensam! :-D
Förutom den här Pudelyran som råder så kommer vi att ha en adventskalender i december med nya härliga erbjudanden varje dag. Låter inte det härligt? Vi kommer då att öppna en ny lucka varje dag och det gör vi här i bloggen, på Facebook och på hemsidan såklart. Se till att få med er alla vänner för det kan gynna er... Det är mycket spännande grejer på gång inför julen.

Nej, nu måste jag möta upp sonen så han får något att äta innan träningen. Tror nog att jag ska passa på att besöka gymet när han tränar...

Kram
Barnen på väg att ta sig an backarna i Björnrike. Visst ser
det härligt ut!? Det är inte mycket som går upp mot en fjäll-
semester. Det här är från vår februari tidigare i år.

Viss kan man ana en liten tomte sitta och lura bakom
gärdesgården?

De e ba å åk! Stenmark vet vad han pratar om... :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar