tisdag 15 november 2011

Ännu en modell...

Halloj mina vänner! Som jag nämnde i sista inlägget så är det en hel del spännande moment som går av stapeln i december. Som grädde på moset tänker jag idag avslöja att vi även kommer att erbjuda alla er läsare samt ni som gillar oss på Facebook en rabattkod... Hmm, vad kan då den koden innebära? Jo, det är nämligen så att vi ger er 20% rabatt på hela den nya klädkollektionen "Wish Upon a Star" plus våra randiga bäddset Frank som snart börjar droppa in i butiken. Det här supererbjudandet är ju inget som ni behöver hålla för er själva. ;-D Så, börja sprid ryktet till alla era vänner och till alla mor-och farmödrar som brukar vara vansinnigt duktiga på att shoppa till sina barnbarn! Håll även ögonen öppna för kommande tävlingar, eller julklappsutdelning, för tomten har lovat stordåd detta år! ;P

Här kommer en skiss på vår tröja Freddie. Vit skön singeljersey i 100% bomull med blått tryck. Den här modellen finns i storlekarna 110/116 upp till 158/164. Freddie har blivit Poppys favoritplagg från vår första lilla kollektion och som den goda mor jag är så har jag givetvis lovat att göra den i fler färgställningar - både med och utan tryck - nästa år.

Kram
Härlig oversize-tröja i skön singel
jersey. Modellen heter Freddie...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar