onsdag 16 november 2011

Ännu ett möte

Hej kompisar!
Ja, då hade ännu en dag, med ännu ett möte passerat. Det är ju inte så att man går på någon sparlåga för tillfället - det kan ingen anklaga mig för. Ni kanske undrar vad jag gör på alla dessa möten? (läs eller så vill jag gärna berätta det för er... )
I veckan har jag varit på ett mycket intressant möte med en PR byrå, men tyvärr kan jag inte berätta vad vi pratade om. Låt oss bara säga att det kommer att bli ett spännande 2012! ;-D
Sen är det logistik som ska lösas, hemsida som ska uppdateras och grafiskt material som ständigt behöver småjusteringar och anpassning för att fungera ihop med de olika produkterna. Det är tur att jag älskar mitt jobb! För visst är det hur roligt som helst att ta fram nytt material och planera allt in i minsta detalj - från råskisser till förpackningsdesign! Det är inte ett dugg synd om mig... ;-D
Här får ni se en skiss på hur bäddseten är förpackade. Vad tror ni, kommer det att se inbjudande ut när det står på hyllorna? Vi får hoppas på det, för allt är redan klart...

Kram

Bäddset Frank i svart lyxförpackning... ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar