torsdag 24 november 2011

Visst blir det bättre!

Jag får be om ursäkt för min negativa energi jag spydde ut igår. Idag är en ny dag och nya skärmar är redan på väg. Nu ska vi bara få ordning på reklamationsärendet hos transportören. (vilket inte brukar flyta på så snabbt...)

Ni har väl inte missat att vi har en tävling på Facebook just nu?! Vi lottar ut ett antal stuvbitar av den röda färgställningen i mönstret Blinka. Allt ni behöver göra är att lämna en kommentar i det inlägget - dragningen sker imorgon...
Imorgon ska jag på möte angående hemsidan. Det kommer att ske en stor förändring i december och den kommer bli ursnygg!!! Jag längtar verkligen tills allt är klart. Sen måste jag till min grafiska formgivare och fixa till det sista materialet till hemsidan och inte minst till vår adventskalender...

Nej, nu ska jag faktiskt åka till civilisationen för att hämta upp mina barn och kanske göra ett litet kompletterande inköp till helgens advents-pyntning. Vi hörs imorgon!
Blinka röd multi - kan bli ditt om du går med i vår tävling på FB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar