torsdag 29 november 2012

JUL HOS FRANK&POPPY

Hallå i snödrivorna!

Men, igår satt jag här och beklagade mig över mörkret och längtade lite sådär lagom mycket efter julstämning och den högsta stämningsfaktorn - snön! Ibland ska man vara försiktig med vad man önskar sig... Det har snöat non stop sedan igår kväll och visst är det vackert, men lite chockad blir man allt... och var har jag gjort av dunjackan egentligen??? Måste gå på jakt i helgen om jag ska överleva kylan de har lovat...

Men hur kunde det bli så här så snabbt?

Jag har i alla fall förberett mina stjärnor och en ny adventsljusstake som blev riktigt snygg tycker jag. Jag åkte till Rusta och fyndade de här ljusstakarna, blockljusen och siffrorna. Det gick inte ens på 300 kronor! Det gillar vi. =) De rutiga banden finns att få tag på i de flesta tygaffärer. Ett tips till er som också tröttnat lite på den där mossan med kottar och svampar, men som tycker det är mysigt med det där ljuset varje söndag fram till jul.

Mycket prisvärd adventsljusstake. Ser att frun i huset inte torkat bordet ordentligt...Hmm, ber om ursäkt för det..

Vill även passa på att tipsa er om att i helgen startar vi upp vår Crazy X-mas! Nya galna erbjudanden varje vecka och det ska bli superkul att lägga upp det första nu i helgen. Håll utkik! =)

Kram på er och ut och gör lite snöänglar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar