onsdag 28 november 2012

POPPY I NY TAPPNING

Jag är ingen superfantast av en massa snö eftersom jag är lite bekväm av mig... Visst är det jobbigt att skrapa rutor och sopa bort snön från bilen varje gång man ska ge sig iväg?? Sen kan man inte köra som man vill heller. Nej, när det gäller bilkörning så diggar jag barmark och plusgrader! Men, när vi sitter och väntar på julen och nu i första hand advent, då skulle det vara mysigt med snö utanför fönstret. Den här snålblåsten i totalt mörker är ju värdelöst tråkigt...

Lite information om några av våra produkter; den randiga kudden Poppy kommer att utgå och namnet går vidare till ett nytt bäddset till våren. Kuddforalen, som finns i fyra färger, säljer vi nu för 149 kr.

Poppy i lila och grönt - matchas perfekt med Lambert som även den ligger ute till ett kanonpris!

Här ser ni Poppy i den rosa färgställningen. Supersnyggt att kombinera med svart.

... och sen är det den blå, som är F&P´s bästsäljare. Här med Grållen som kommer få nya kompisar till våren =)

Grållen singel är också på väg ur vårt sortiment. Den nya versionen är sååå grym!!!
Lambert kommer att vila en stund, men återkommer förmodligen 2014 i nya fräscha färger. Den omåttligt populära Blinka singel kommer faktiskt också att göra sorti. Summan av kardemumman är att HOME blir nästan helt nytt. Blinka i båda färgställningarna blir kvar, liksom Grållen i blått.

Oj, det var en hel del information så här på morgonkvisten. Känner att jag ligger lite efter här på bloggen, så jag ber om ursäkt om jag blir väl informativ..
Ska försöka hinna komma igång med lite inredningstips nästa vecka. Som ni vet så kan man åstadkomma mirakel med lite tyg och en symaskin!

Ha en superhärlig dag!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar