måndag 14 januari 2013

DAGS FÖR MÄSSA!

Nu sliter vi med de sista detaljerna inför FORMEX som går av stapeln nu i helgen. Ny kollektion på HOME ska lanseras och höstens Clothes ska visas. Just nu har jag slagit mig ner i soffan efter en sista strykning på den pimpade hyllan från IKEA. Det blev riktigt bra när vi satte dit lite pärlspont som ska fungera som vägg till de små minirum vi presenterar i vår monter.

Den nya HOME-kollektionen går under namnet "New England - the F&P way" och då tycker jag att pärlsponten passar utmärkt!

Pärlspont och vit färg är tacksamt att jobba med - det blir alltid snyggt!


Här kommer också en av mina moodboards för kollektionen. Just här ser ni våra nya mönster till bäddset, kuddar, tyger, babyfiltar och lampor i blått/svart/vitt. Klassiska ränder och stjärnor får sällskap av en av världens sötaste kaptener och givetvis finns vår älskade Grållen kvar med en uppdaterad version av Grållen singel...

Nu längtar jag efter våren när allt nytt kommer hem =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar