torsdag 31 januari 2013

DET HÄR MED TRÄNING...

Godkväll mina vänner. Ja, nu sitter man här med träningsvärk som aldrig förr. Tänk att det går så fort att tappa kondition och styrka! Jag har inte hunnit träna ordentligt sen innan jul och nu skulle jag då kasta mig in på gymet igen förra veckan. Det är ju bara att köra på, men aj vad jobbigt det blir mentalt när kroppen inte riktigt vill orka med. Som sagt, nu sitter man med träningsvärk och känner sig som 100 år...
Om ett par veckor är man säkert tillbaka igen, eller det är ju vad jag hoppas på i alla fall. Det är ju lagom kul att stå på löparbandet med andnöd efter 3 km...

Jobbet flyter på som vanligt! Massor av nyheter är ju på väg in på HOME i vår och det känns superspännande. Äntligen! HOME har ju inte uppdaterats på ett tag, så jag la allt krut där den här våren. Clothes får vänta till hösten. Vardagskläder med det lilla extra från 74/80 och upp till 164. Givetvis kommer det finnas ett och annat kalasplagg också, men fokus ligger på kläder som barnen verkligen kan använda dagligen. Jag längtar tills jag kan visa er allt...

Ni kommer också se en ny logga dyka upp på de nya produkterna. Ingen gigantisk förändring så jag tror att ni kommer att känna igen er =)

Nej, dags att sova tror jag...

Godnatt

Blankt vitt med svart logga - känns stilrent och enkelt. Precis som jag vill ha det =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar