tisdag 29 januari 2013

LAGRET SINAR...

Ni har säkert redan upptäckt att fler och fler produkter i sortimentet går på rea nu. Det är ju för att vi ska tömma lagret innan vi får hem allt nytt. =)
Tänk att det är så roligt att få hem nya produkter. Jag känner mig som ett litet barn på julafton!

Så om ni har gått och velat lite gällande färg eller mönster - det är nu ni ska slå till. Vi kommer att sätta ner det mesta, utom Blinka blå multi som är kvar hela året, från det nuvarande sortimentet. Tyger från 100 kronor metern, kuddar från 149 kronor... Det kommer att vara galet! Så sprid detta underbara meddelande till alla ni känner. Handla billigt brukar ju vara rätt härligt dessa första månader på året =)

Här kommer lite bilder på de första prototyperna på träboxen och mätstickan. Det ska vara ett tjockt rep som handtag på lådan och den kommer även i blått och rosa - hur snyggt blir inte det?
Jag är mycket stolt (läs väldigt mallig) över den här kollektionen och jag hoppas att ni kommer gilla den lika mycket som jag gör!

Kram


Blinka wooden box - passar givetvis i IKEA´s Expedit

Vår mätsticka kommer även med svensk text - LITEN BLIR STÖRRE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar