fredag 28 juni 2013

ÄR SOMMAR DETSAMMA SOM ATT VARA LEDIG?

Jag går och längtar efter sommaren hela året. Jag bara älskar den svenska sommaren! Att bo ute i skärgården är ju som allra bäst just nu. Men är sommar detsamma som att vara ledig?
Jo, så var det förr. Man hade sin semester och man kunde planera in aktiviteter eller bara chilla. Det var då det! =)
Nu är sommaren galet uppbokad med massor av jobb. Det ska förberedas inför mässor, prover ska kollas av, nya kollektioner ska göras klara, rean ska uppdateras, förpackningsdesign ska kontrolleras...
Det är tur att jag älskar mitt jobb över allt annat! Sen är det väl lite så att har man sin verksamhet på en ö så finns det alltid en liten stund man kan smita iväg ner till bryggan...
Tror jag ska göra det nu faktiskt. Ett dopp skulle inte sitta fel en dag som denna.

Stor kram


Cupcakes på fikabordet som har fått en duk av Blinka röd multi. Nu endast 99 kr/m!

Tänk att jag har glädjen att ha den här vyn från vår brygga. Lyckans lilla mig...

Barnen kastar sig i vattnet. Mamman kom strax efter...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar