fredag 14 juni 2013

ÄNTLIGEN SOMMAR!


Nu är det sommarlov! Tänk vad underbart det vore att vara tillbaka i skolan och få sommarlov. Igår var det avslutning för mina barn och sonen slutade 6:an. Galet att han ska börja högstadiet till hösten. Jag tyckte inte det var länge sedan han föddes...

Jag håller nu på med det sista med HOME och vi kan nu inom kort gå ut med ett datum när de äntligen kommer hem. Anledningen till förseningen är att jag bytt leverantörer. Att det ska vara så svårt att få hem produkter i den kvalitet och i de färger man beställt. Det låter enkelt, men tro mig - det är allt annat än enkelt. Nu är jag ganska petig, men det tycker jag att man ska vara. Det är ju mitt varumärke och jag vill att mina kunder ska bli nöjda. =)

Nu är vi i alla fall helt rätt ute och allt ser sååå fint ut! Nu hoppas vi att helgen bjuder på lite härligt sommarväder så man kan lata sig nån timme nere på bryggan.
Att bo i skärgården kan vara lite småtufft den kallare årstiden, men nu är det helt underbart! Jag kan inte tänka mig ett bättre ställe att bo på sommartid. Här får jag min inspiration...

Kram


Mys på bryggan förra helgen...




Nova kudde och Frank bedding i blått

Poppy kuddar i canvas. Matchande bäddset och metervara kommmer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar