onsdag 5 juni 2013

KLÄDD FÖR SOMMARFESTEN

Hallå i sommarvärmen!
Jag vet att inte inläggen duggar så tätt just nu, men jag lovar att bättra mig. Det har liksom inte varit lika mycket att skriva om. Det tar sån tid att få till alla små detaljer till de nya kollektionerna, men vi är på g - jag lovar! =)

Mina två barn påminner mig varje dag om hur lång tid det är kvar till sommarlovet och nu är vi ju faktiskt snart där. Helt galet! Jag tycker att det var några veckor sen jag stod på Formex [det var i januari...)
Eftersom sommaren nu står inför dörren och med det alla underbara sommarpartyn så tänkte jag att det skulle passa bra med ett somrigt erbjudande.
Ni får nu hela 30% rabatt på vår minikollektion Greetings from the Eastcoast. Klänningar, små shorts och skjorta i den mjukaste bomull ni kan tänka er.

Skriv in koden EASTCOAST när ni kommer till kassan så dras 30% av från just de plaggen. Erbjudandet gäller fram till midsommar så tipsa era vänner som letar efter nåt lite extra somrigt till barnen.

Nu ska jag gå ut och sätta mig på altan och njuta av kvällssolen..

Kram

BURT skjorta finns i stl 74/80 upp till 158/164. ord pris från 379 kronor

DEBBIE klänning och shorts/panties finns i stl 62/68 upp till 98/104. Bomullsbrodyren nertill är helt ljuvlig!

BELLA är klänningen för de lite större tjejerna. Dragsko i midja och knäppning i fram. Från 110/116 upp till 158/164.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar