fredag 12 december 2014

Babyfiltar blir nog bästa julkappen!

Oj, vad många som varit inne och beställt filtar idag! Verkligen roligt! Det packas för fullt här och det blir ordentligt med jobb över helgen - precis som det ska vara. =)

Imorgon laddar vi för ännu en lucka och den är inte fy skam kan jag lova er. Jag är så glad att vi äntligen fått igång siten igen. Det är en hel del kvar att göra såklart, men det tar vi lite sådär vartefter vi har tid för det där lilla fixet som kanske bara jag ser i slutändan ändå. Jag är lite petig och det kanske ligger mig lite i fatet vissa gånger. De som känner mig väl hävdar i alla fall detta...

Tack för en underbar vecka. Nu kör vi så det ryker hela helgen så att leveranserna går iväg enligt plan.

Kram


Grållen babyblanket, Poppy bedding, Nova kudde svart och Grållen kudde i blått

Alla tre färgställningar av våra underbara filtar! Royal Crown, Sweet Dreams och Grållen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar