lördag 13 december 2014

LUCIAFIRANDE MED VÅR CAPTAIN BULLDOG

Idag är det alltså Lucia. Man har ju onekligen tappat lite av den härliga julkänslan som brukade infinna sig när man gick på barnens luciafirande när de var mindre. Idag skulle de nog inte riktigt uppskatta om mamma kom till skolan för att lyssna på fina julsånger. (sonen går som sagt i 8:an...)

Jag får sjunga själv och det gör jag till alla mina nedladdade julskivor jag har på Spotify. Mer gärna än bra kanske, men julsånger är något alldeles speciellt för mig. Det var en sådan grej som min mamma och jag hade gemensamt. Vi bara älskade julsånger och vi sjöng alltid när vi kom till de där favoriterna vi hade. Ja, min älskade lilla mamma. Hon var något alldeles speciellt hon...

Nu är det faktiskt dags att öppna dagens lucka och den kommer att ligga över hela helgen. Vår allra förnämsta kudde med Captain Bulldog säljs nu till otroliga priser. 60% rabatt är precis vad en underbar luciahelg ska bjuda på tycker jag. =)

Stor kram och ta hand om alla era nära och kära

Dagens, eller helgens, lucka

YC blå i sällskap med Poppy coh Nova i blått - hur fint är inte det här? =)

Här i rosa variant. Jag bara älskar det här!

...och så har vi självklart YC i navy, hur skulle det se ut annars?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar